Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 29.11.2018. 15:46

(pregovarački postupak) Nabavka opreme za jačanje zaštite granica

Izvor: Akta.ba, 27.11.2018.

 

Broj protokola: 04-16-4-8577- /18

Sarajevo

 

TENDERSKA DOKUMENTACIJA NABAVKA OPREME ZA JAČANJE ZAŠTITE GRANICA

 

PREGOVARAČKI POSTUPAK JAVNE NABAVKE BEZ OBJAVE OBAVIJESTI

 

Na osnovu članova 21. d). i 28. Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH broj: 39/14) (u daljnjem tekstu: Zakon), ugovomi organ upućuje Poziv za dostavljanje ponuda u pregovaračkom postupku bez objavljivanja obavijesti za izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku opreme za graničnu kontrolu u okviru realizacije Memoranduma o razumjevanju između Ministarstva sigurnosti BiH i Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Češke.

 

OPŠTI PODACI

1. Podaci o ugovornom organu:

Ugovorni organ: Ministarstvo sigurnosti Bosne i Hercegovine

Adresa: Trg BiH 1

IDB/JIB: 4200824880003

Telefon: 033/492-431

Telefaks: 033/492-796

Internet adresa: www.msb.gov.ba

 

2. Podaci o službi zaduženoj za kontakt:

Naziv službe: Komisija za javne nabavke Telefon: 033/492-424 Telefaks: 033/492-796

 

3. Popis privrednih subjekata sa kojima je ugovorni organ u sukobu interesa:

Kod ugovornog organa ne postoje privredni subjekti, koji se u planiranom postupku nabavke mogu pojaviti kao sudionici, a koji su u situacijama iz člana 52. st. (4) i (5) Zakona o javnim nabavkama.

 

4. Redni broj nabavke

Broj nabavke: 04-16-4-8577 /18

 

5. Podaci o postupku javne nabavke:

5.1. Vrsta postupka j avne nabavke: Pregovarački postupak bez obj ave obavij esti.

5.2. Procijenjena vrijednost javne nabavke (bez PDV): 1.890.860,05 KM.

5.3. Vrsta ugovora o j avnoj nabavci: Nabavka opreme.

5.4. Nije predviđeno zaključivanje okvirnog sporazuma.

5.5. Ugovor se zaključuje na period do isteka garancije na opremu.

 

PODACI O PREDMETU NABAVKE

6. Opis predmeta nabavke

Predmet ovog postupka je nabavka opreme (ručna trmovizijska kamera, dvogled, mobilni termovizijski sistem, bespilotna letjelica sa termovizijom, led baterija, dnevna-noćna kamera za nadzor granice, uređaj za detekciju otkucaja srca, multigasni detektor) za graničnu kontrolu za potrebe Ministarstva sigurnosti Bosne i Hercegovine. Oznaka i naziv iz JRJN: 35200000-6 (policijska oprema).

 

7. Količina predmeta nabavke

Navedeno u specifikaciji

 

8. Tehničke specifikacije

Specifikacija i opis usluge data je u Aneksu 2 ove tenderske dokumentacije.

 

9. Mjesto isporuke

Mjesto isporuke je DDP - Sarajevo - bez carine i PDV-a (Sjedište Granične Policije, Reufa Muhića 2A).

 

10. Rok isporuke

60 dana od obostranog potpisa ugovora

 

11. Dostavljanje alternativnih ponuda

Dobavljačima nije dozvoljeno da dostavljaju alternativne ponude.

 

12. Podugovaranje

Dobavljačima nije dozvoljeno podugovaranje. Dobavljač kojem je dodijeljen ugovor snosi punu odgovornost za realizaciju ugovora.

 

13. Plaćanje

Plaćanje će se vršiti na sljedeći način:

- Avans 50% od vrijednosti ugovora po zaključenju ugovora

- 50% vrijednosti ugovora u roku 7 (sedam) dana nakon kompletne isporuke opreme i dostave zapisnika komisije o uredno izvršenoj isporuci opreme

 

USLOVI ZA KVALIFIKACIJU

14. Uslovi za kvalifikaciiu

U skladu s članom 45. Zakona, zahtjev se odbija ako je kandidat:

a)         u krivičnom postupku osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

b)         pod stečajem je ili je predmetom stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmetom postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

c)         nije ispunio obaveze u vezi s plaćanjem penzionog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu s važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registrovan;

d)         nije ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan.

 

U svrhu dokazivanja uslova iz tačaka a) do d) ponuđač je dužan dostaviti popunjenu i kod nadležnog organa ovjerenu izjavu iz Aneksa 3 koja je sastavni dio ove tenderske dokumentacije. Izjava ne smije biti starija od 15 dana od dana predaje ponude.

Ako ponudu dostavlja grupa ponuđača, svaki član grupe je dužan dostaviti ovjerenu izjavu.

Ponuđač koji bude odabran kao najbolji u ovom postupku javne nabavke dužan je dostaviti sljedeće dokaze u svrhu dokazivanja činjenica potvrđenih u izjavi i to:

a)         izvod iz krivične evidencije nadležnog suda da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

b)         izvod ili potvrda iz evidencije u kojim se vode činjenice da nije pod stečajem ili nije predmetom stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

c)         potvrde nadležne poreske uprave ili ako se radi o ponuđaču koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini, potvrda ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje;

d)         potvrde nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obvezama po osnovi direktnih i indirektnih poreza.

 

U slučaju da ponuđači imaju zaključen sporazum o reprogramu obaveza, odnosno odgođenom plaćanju, po osnovi doprinosa za penzijsko-invalidsko osiguranje, zdravstveno osiguranje, direktne i indirektne poreze, dužni su dostaviti potvrdu nadležne institucije/a da ponuđač u predviđenoj dinamici izmiruje svoje reprogramirane obaveze. Ako je ponuđač zaključio sporazum o reprogramu obaveza ili odgođenom plaćanju obaveza i izvršio samo jednu uplatu obaveza, neposredno prije dostave ponude, ne smatra se da u predviđenoj dinamici izvršavaju svoje obaveze i taj ponuđač neće biti kvalifikovan u ovom postupku javne nabavke.

Dokazi koje je dužan dostaviti izabrani ponuđač moraju sadržavati potvrdu da je u momentu predaje ponude ispunjavao uslove koji se traže tenderskom dokumentacijom. U protivnom će se smatrati da je dao lažnu izjavu. Dokaze o ispunjavanju uslova dužan je dostaviti u roku od 5 (pet) dana (ovo je primjerak, ali je vrlo bitno da svi potencijalni ponuđači znaju kada će izabrani ponuđač dostaviti tražene dokaze, zbog prava na uvid u iste), od dana zaprimanja obavijesti o rezultatima ovog postupka javne nabavke. Dokazi koje dostavlja izabrani ponuđač ne mogu biti stariji od 3 (tri) mjeseca, računajući od trenutka predaje ponude. Naime, izabrani ponuđač mora ispunjavati sve uslove u trenutku predaje ponude, u protivnom će se smatrati da je dao lažnu izjavu iz člana 45. Zakona.

Ako ponudu dostavlja grupa ponuđača, svaki član grupe mora ispunjavati uslove u pogledu lične sposobnosti i dokazi se dostavljaju za svakog člana grupe.

Ugovorni organ može diskvalifikovati ponuđača iz ovog postupka javne nabavke ako može dokazati da je ponuđač bio kriv za ozbiljan profesionalni prestup u posljednje tri godine, ali samo ako može dokazati na bilo koji način, posebno značajni i/ili nedostaci koji se ponavljaju u izvršavanju bitnih zahtjeva ugovora koji su doveli do njegovog prijevremenog raskida (npr. dokaz o prijevremenom raskidu ranijeg ugovora zbog neispunjavanja obaveze u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima), nastanka štete (pravosnažna presuda nadležnog suda za štetu koju je pretrpio Ugovorni organ), ili drugih sličnih posljedica koje su rezultat namjere ili nemara tog privrednog subjekta (dokazi u skladu sa postojećim propisima u Bosni i Hercegovini).

 

15. Ostali uslovi za kvalifikaciju

15.1 Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti - član 46. Zakona:

Ponuđači trebaju uz zahtjev za učešće dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su registrovani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke.

Ponuđač je dužan dostaviti sljedeći dokaz:

Za ponuđače iz BiH: aktuelni izvod iz sudskog registra ili ekvivalentni dokument iz kojeg je vidljivo da ima pravo da se bavi djelatnošću koja je predmet nabavke ne stariji od tri mjeseca (original ili ovjerena fotokopija).

Za ponuđače čije je sjedište izvan BiH: original ili odgovarajuća ovjerena fotokopija dokumenta koji odgovara zahtjevu iz člana 46. Zakona, a koji je izdat od nadležnog organa, prema važećim propisima zemlje sjedišta ponuđača/zemlje u kojoj je registrovan ponuđač.

Dokaz koji se zahtijeva u skladu s članom 46. Zakona mora biti dostavljen kao original ili ovjerena fotokopija originala koja ne smije biti starija od tri mjeseca od dana dostavljanja ponude. Dostaviti uz zahtjev za učešće.

15.2. Diskvalifikacija na osnovu sukoba interesa ili korupcije (član 52.) Izjava - Aneks 4.

15.3. Ekonomska i finansijska sposobnost

15.3.1. Ponuđači/Kandidati moraju ispunjavati minimalni uslov da su u poslovanju u posljednje 2 (dvije) godine ostvarili dobitak. Kao dokaz kandidati trebaju dostaviti pozitivan bilans uspjeha za posljednje 2 (dvije) finansijske godine za koje se raspolaže podacima, ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je kandidat registrovan, odnosno počeo s radom prije manje od 2 (dvije) godine.

15.3.2. U svrhu dokazivanja ispunjenosti uslova iz tačke 15.3.1. Ponuđači/kandidati trebaju dostaviti sljedeće:

Ponuđači/kandidati moraju dostaviti dokaz o realizaciji ugovora u BiH u oblasti bezbjednosti (nabavka policijske opreme - uskladiti sa CPV kodom -35200000-6) koji su realizovani sa nekom od bezbjedonosnih agencija u Bosni i Hercegovini, a čiji pojedinačni iznos nije manji od 500.000,00KM i to u posljednje dvije godine. Ova potvrda treba da sadrži naziv ugovarača/izvršioca usluga, podatke o vrijednosti ugovora , mjestu realizacije ugovora, vremenu realizacije, datum zaključenja ugovora, te izjavu korisnika da je ugovor uspješno realizovan.

15.4. Tehnička i profesionalna sposobnost

15.4.1.

Kandidati moraju ispunjavati minimalni uslov da su tehnički osposobljeni za pružanje usluga koje su predmet ove nabavke i to:

a)   Voditelj projekta VSS ekonomski fakultet, najmanje 8 (osam) godina radnog iskustva na poslovima vođenja projekata, PMP i PSM certifikat, govorno područje B/H/S. Jedan izvršilac.

b)  Pismo o autorizaciji proizvođača (MAF)

15.4.2. U cilju dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti iz tačke 15.4.1, kandidati trebaju dostaviti:

a) izjavu o angažiranom tehničkom osoblju u skladii sa traženim kvalifikacijama u tački 15.4.1 tenderske dokumentacije;

b) U ponudi Ponuđači/kandidati moraju dostaviti pismo o autorizaciji proizvođača (MAF), koje će biti naslovljeno na Ministarstvo bezbjednosti BiH odnosno na konkretnu nabavku koja je predmet pregovaračkog postupka bez objave obavještenja.

15.5. Dostavljanje dokumenata

Dokumenti koji su traženi ovom TD mogu se dostaviti u originalu ili kopiji originala ovjerenoj od strane nadležnog organa. U slučaju ozbiljne sumnje u pogledu autentičnosti ili čitljivosti kopije, Ugovorni organ može zahtijevati da se dostave dokumenti u originalu.

15.6. Dostavljanje pojašnjenja

Ugovorni organ može tražiti od kandidata da u pisanoj formi pojasni dokumente koje je dostavio, a da ne mijenja suštinu svoga zahtjeva, i to u roku koji odredi Ugovorni organ.

15.7. Obavještenje o rezultatima kvalifikacija

Kandidati će biti odmah obaviješteni o odlukama u vezi sa rezultatima kvalifikacija, u svakom slučaju u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke.

15.8. Dostavljanje početnih ponuda

Izabrani kandidati koji ispunjavaju minimalne uslove koje je utvrdio Ugovorni organ pozvaće se da dostave početne ponude. Ukoliko su početne ponude prihvatljive, pozivaju se da učestvuju u pregovorima o tehničkim, ekonomskim i drugim aspektima ugovora.

Ako je broj kandidata koji ispunjavaju minimalne uslove manji od 3 (tri), Ugovorni organ poziva sve kandidate koji ispunjavaju minimalne uslove da dostave početne ponude i da sudjeluju u pregovorima.

 

PODACI O PONUDI

16. Sadržaj ponude i način pripreme ponude

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom priprema na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini, na latiničnom ili ćiriličnom pismu. Pri pripremi ponude ponuđač se mora pridržavati zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst tenderske dokumentacije.

Faza br. 1 - pretkvalifikacija Sadržaj zahtjeva za učešće:

a)         Obrazac za ponudu- Aneks 1 bez izjave ponuđača;

b)         Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stava (1) tačaka od a) do d) Zakona o javnim nabavkama - Aneks 3;

c)         Pismena izjava ponuđača iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama - Aneks 4

d)         Dokaz iz člana 46. Zakona navedeni u tački 15.1. Tenderske dokumentacij e - Aktuelni izvod iz sudskog registra ili rješenje nadležnog organa

e)         Dokazi traženi u tački 15.3.1 i 15.13.2 tenderske dokumentacije

f)          Dokazi traženi u tački 15.4.2 tenderske dokumentacije

g)         Povjerljive informacije - Aneks 7

 

Naprijed navedeni dokumenti ne smiju biti stariji od 3 (tri) mjeseca, računajući od trenutka dostavljanja zahtjeva. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije originala.

Ukoliko kandidat prođe fazu pretkvalifikacije, u drugoj fazi će dostaviti dokumente koji su navedeni u ovoj tački tenderske dokumentacije - faza br. 2.

Faza br. 2 - dostavljanje početne ponude Sadržaj početne ponude

a)         Obrazac za ponudu Aneks 1 sa izjavom ponuđača

b)         Obrazac za cijenu ponude-početna ponuda - Aneks 2,

 

Ponuđač koji dokaže svoju kvalifikovanost biće pozvan da dostavi dokumente za početnu ponudu.

Svaki ponuđač može dostaviti samo jednu početnu ponudu.

Rok za dostavljanje početne ponude biće utvrđen nakon završetka faze br. 1 -pretkvalifikacija. Nakon dostavljanja početne ponude, ponuđač će biti pozvan na pregovore sa Ugovornim organom. Ponuđači će o vremenu i mjestu pregovaranja biti obaviješteni.

 

Faza br. 3 - dostavljanje Konačna ponuda Sadržaj konačne ponude

a)         Obrazac za ponudu Aneks 1 sa izjavom ponuđača

b)         Obrazac za cijenu ponude - konačna ponuda - Aneks 5

c)         Izjava o dostavi garancije za uredno izvršenje Ugovora - Aneks 6

d)         Garancija za ozbiljnost ponude u skladu sa tačkom 26.2 tenderske dokumentacije

e)         Nacrt Ugovora - Aneks 8

 

Ove dokumente ponuđač će dobiti uz poziv za dostavljanje konačne ponude.

Svaki ponuđač može dostaviti samo jednu konačnu ponudu. Nije dozvoljeno da ponuđači dostave više modaliteta ponude, niti više modaliteta za podkriterijume kriterijuma ekonomski najpovoljnije ponude.

Ugovorni organ će u fazi broj 2 pozvati ponuđače, ako procijeni da ima osnova za pregovaranje o pravnim, ekonomskim ili tehničkim aspektima ponude u cilju postizanja ekonomski najpovoljnije ponude za Ugovorni organ.

U prvoj fazi - pretkvalifikacije - kandidati podnose zahtjev za učešće na način i u formi koju propisuje Ugovorni organ. Ugovorni organ pregleda zahtjeve za učešće koji su pristigli od kandidata u skladu sa odredbama člana 45-50. Zakona o javnim nabavkama BiH i utvrđuje da li su kandidati kompetentni, pouzdani i sposobni za izvršenenje ugovora.

U drugoj fazi, ukoliko ponuđač ispunjava pretkvalifikacijske uslove, Ugovorni organ razmatra dostavljenu početnu ponudu i poziva ponuđača na pregovore.

Nakon primanja početnih ponuda, Ugovorni organ poziva ponuđače koji su dostavili početne ponude da započnu pregovore sa ugovornim organom.

Vođenje pregovora osnoviće se na fundamentalnim načelima jednakog tretmana i nediskriminacije. Za sve sudionike pregovora postojaće isti uslovi, biće im dostavljene iste informacije od Ugovornog organa. Ugovorni organ će se pobrinuti i zaštititi povjerljive informacije koje se dobiju tokom pregovora. Tokom procesa pregovora koji se vode između Ugovornog organa i sudionika pregovora uspostaviće se i razjasniti uslovi ugovora.

U trećoj fazi nakon zaključivanja pregovora, Ugovorni organ poziva ponuđače za dostavljanje konačnih ponuda onim ponuđačima sa kojima je pregovarao.

 

17. Način dostavljanja ponuda

Zahtjev za učešće predaje se na adresu:

Ministarstvo sigurnosti BiH

Trg BiH 1 - Protokol - kancelarija broj 1101,

Komisija za Javne nabavke

71000 Sarajevo

do 07.12.2018. godine do 12.00 sati.

 

Ponuđač će dostaviti 1 (jednu) ponudu u originalu i 1 (jednu) kopiju na kojima će čitko napisati: "ORIGINAL PONUDA" i "KOPIJA PONUDE". Ponuda i njene kopije sa pečatom ili potpisom trebaju biti identične i zapečaćene u jednoj neprovidnoj koverti i sa imenom i adresom ponuđača na zadnjoj strani koverte, na kojoj će pisati slijedeće riječi: "Ponuda za nabavku i isporuku opreme za zaštitu granice - ne otvarati do 07.12.2018. godine, 13:00 sati".

Ponuda se čvrsto uvezuje tako da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki se dio čvrsto uvezuje tako da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Dijelove ponude kao što su uzorci, katalozi, mediji za pohranjivanje podataka i sl., koji ne mogu biti uvezani ponuđač obilježava nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude.

Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice. Ako sadrži štampanu literaturu, brošure, kataloge koji imaju originalno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne numerišu dodatno.

Ponuda neće biti odbačena ukoliko su listovi ponude numerisani na način da je obezbjeđen kontinuitet numerisanja, te će se smatrati manjim odstupanjem koje ne mijenja, niti se bitno udaljava od karakteristika, uslova i drugih zahtjeva utvrđenih u obavještenju o nabavci i tenderskoj dokumentaciji.

Ponude se pišu neizbrisivom tintom.

Ponuda, bez obzira na način dostavljanja, mora biti zaprimljena u Ugovornom organu, na adresi navedenoj u tenderskoj dokumentaciji, do datuma i vremena navedenog u obavijesti o nabavci i tenderskoj dokumentaciji. Sve ponude zaprimljene nakon tog vremena nepravovremene su i, kao takve, neotvorene će biti vraćene ponuđaču.

 

18. Obrazac za cijenu ponude

Obrazac za cijenu ponude, priprema se u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije i čini sastavni dio tenderske dokumentacije.

Ponuđači su dužni dostaviti popunjen Obrazac za cijenu ponude u skladu sa svim zahtjevima koji su definisani, za sve stavke koje su sadržane u Obrascu. U slučaju da ponuđač propusti popuniti Obrazac u skladu sa postavljenim zahtjevima, za sve stavke koje su navedene, njegova ponuda će biti odbačena.

Ako Obrazac za cijenu ponude sadrži više stavki, ponuđač je dužan dati ponudu za sve stavke, vodeći pri tome računa da ukupan zbir cijena svih stavki u obrascu ne može biti 0 (nula).

 

19. Način određivanja cijene ponude

Cijena ponude obuhvata sve stavke iz obrasca za cijenu ponude, ako je predmet nabavke podijeljen po stavkama.

Cijena ponude piše se brojevima i slovima. Cijena ponude je nepromjenjiva.

Ako ponuđač u obrascu za ponudu uslovljava popust ako dobije jedan lot, onda popust daje na drugom lotu, takva ponuda će se odbaciti kao nedopuštena.

 

20. Valuta ponude

Cijena ponude izražava se u konvertibilnim markama (KM), sa isporukom DDP Sarajevo. (bez carine i PDV-a) sjedište Granične policije BiH, Reufa Muhića 2A, Sarajevo. Obzirom da se radi o opremi koja se finansira iz sredstava dodijeljenih po osnovu međunarodnog sporazuma Ministarstvo sigurnosti će obezbjediti neophodnu dokumentaciju za oslobađanje robe koja se uvozi od plaćanja carine i PDV-a, a na osnovu člana 91. i 92. Odluke o uslovima i postupku ostvarivanja prava na oslobađanje od plaćanja uvoznih i izvoznih dažbina („Službeni glasnik BiH" broj 24/18)

 

21. Kriterijum za dodjelu ugovora

Kriterijum za dodjelu ugovora je najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude

 

22. Jezik i pismo ponude

Ponuda se dostavlja na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini, na latiničnom ili ćiriličnom pismu. Sva ostala dokumentacija uz ponudu mora biti na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini.

Izuzetno, dio popratne dokumentacije (katalozi, brošure, i sl.) može biti i na drugom jeziku, ali se u tom slučaju obavezno prilaže i prevod ovlaštenog sudskog tumača za jezik sa kojeg je prevod izvršen. Ugovorni organ može u tenderskoj dokumentaciji tražiti da se dijelovi popratne dokumentacije (koji su u direktnoj vezi sa predmetom nabavke, osobinama predmeta nabavke, garancijama na predmet nabavke i sl.) mogu prevesti na jedan od službenih jezika u Bosni i Hercegovini. U tom se slučaju obavezno prilaže i prevod ovlaštenog sudskog tumača za jezik sa kojeg je prevod izvršen za dijelove popratne dokumentacije.

 

23. Rok važenja ponude

Tenderska dokumentacija obavezno sadrži rok važenja ponude. Rok važenja ponude je 90 dana. Ako ponuđač u ponudi ne navede rok važenja ponude, onda se smatra da je rok važenja ponude onaj koji je naveden u tenderskoj dokumentaciji.

 

U slučaju da je razdoblje važenja ponude kraće od roka navedenog u tenderskoj dokumentaciji, Ugovorni organ će odbiti takvu ponudu u skladu s članom 60. stavom (1) Zakona. Ugovorni organ zadržava pravo da pismenim putem traži saglasnost za produženje roka važenja ponude. Ako ponuđač ne dostavi pismenu suglasnost, smatra se da je odbio zahtjev Ugovornog organa, te se njegova ponuda ne razmatra u daljnjem toku postupka javne nabavke.

 

OSTALE INFORMACIJE

24. Mjesto, datum i vrijeme za prijem ponuda

Zahtjev za učešće se dostavljaju na način definisan u ovoj tenderskoj dokumentaciji i to:

Ugovorni organ: Ministarstvo sigurnosti BiH Ulica i broj: Trg BiH 1 Komisija za javne nabavke

Vrijeme do kada se primaju ponude: 07.12.2018. do 12.00 sati.

Ponude zaprimljene nakon isteka roka za prijem ponuda vraćaju se neotvorene ponuđačima. Ponuđači koji ponude dostavljaju poštom preuzimaju rizik ako ponude ne stignu do krajnjeg roka utvrđenog tenderskom dokumentacijom.

 

25. Mjesto, datum i vrijeme otvaranja ponuda Ugovorni organ: Ministarstvo sigurnosti BiH Ulica i broj: Trg BiH 1

Kancelarija broj: 1102 Datum: 07.12.2018. u 13:00 h.

Vrijeme otvaranja ponuda pristiglih do krajnjeg roka za prijem ponuda: (prikazano u satima i minutama).

Vrijeme otvaranja ponuda predvidjeti neposredno nakon isteka roka za prijem ponuda. OSTALI PODACI

 

26. 1 Garancija za uredno izvršenje ugovora

Garancija za uredno izvršenje ugovora iznosiće 10% od vrijednosti ponude. Potrebno je dostaviti bezuslovnu bankarsku garanciju za razdoblje od zaključenja ugovora na jednu godinu + 30 dana. Garancija za uredno izvršenje ugovora predaje se u roku od 10 dana od dana zaključivanja ugovora. U slučaju da izabrani ponuđač ne dostavi garanciju za uredno izvršenje ugovora, zaključeni ugovor smatra se apsolutno ništavnim. U tom će slučaju Ugovorni organ ponuditi zaključivanje ugovora drugorangiranom.

Izabrani ponuđač je dužan dostaviti garanciju za uredno izvršenje ugovora u iznosu od 10% vrijednosti ugovora u obliku bezuslovne bankarske garancije, u skladu sa Pravilnikom o formi garancije za ozbiljnost ponude i izvršenju ugovora („Službeni glasnik BiH", broj 90/14). Forma garancije je data u Aneksu 9 tenderske dokumentacije.

26.2 Garancija za ozbiljnost ponude

Da bi učestvovali u postupku javne nabavke dobavljači trebaju dostaviti u originalu garanciju za ozbiljnost ponude (u daljem tekstu garanciju za ponudu). Iznos tražene garancije za ponudu je 2% od vrijednosti ponude, a koja ne može biti manja od 2.000,00KM. Garancija za ponudu se mora dostaviti uz ponudu u plastificiranoj providnoj košuljici i ne smije biti probušena niti obilježena-parafirana ili potpisana, jer kao takva neće važiti. Ukoliko uslov za dostavljanje garancije ne bude ispunjen, ponuda će biti odbačena. Garancija za ponudu može biti u sljedećem obliku: Bezuslovna bankarska garancija plativa na prvi poziv.

27.Zaključivanje   ugovora

Ugovorni organ zaključuje ugovor s ponuđačem čija je ponuda odabrana kao najpovoljnija.

28. Preferencijalni tretman domaćeg

Ugovorni organ obavezno primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg u skladu sa članom 67. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14) i Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg („Službeni glasnik BiH", broj 103/14).

Ugovorni organ će primjenjivati cjenovni preferencijalni tretman isključivo u svrhu poređenja ponuda. Prilikom obračuna cijena ponuda, u svrhu poređenja ponuda, Ugovorni organ će umanjiti cijene domaćih ponuda za preferencijalni faktor od 10%, u skladu sa Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg („Službeni glasnik BiH", broj 103/14).

Primjena preferencijalnog faktora je isključena u odnosu na zemlje potpisnice Aneksa 1 Sporazuma o izmjeni i pristupanju centralnoevropskom sporazumu o slobodnoj trgovini - Konsolidovana verzija centralnoevropskog sporazuma o slobodnoj trgovini (CEFTA 2006.).

U ovom smislu, domaće ponude su ponude koje podnose pravna ili fizička lica sa sjedištem u Bosni i Hercegovini i koja su registrovana u skladu sa zakonima u Bosni i Hercegovini i kod kojih, najmanje 50% radne snage za izvršenje ugovora čine rezidenti iz Bosne i Hercegovine.

Dokaz: Izjava u Prilogu Aneks 1

Dokaz je potrebno dostaviti kao original ili ovjerenu fotokopju u roku od 5 dana od dana zaprimanja obavijesti o rezultatima ovog postupka javne nabavke. Dokazi koje dostavlja izabrani ponuđač ne mogu biti stariji od tri mjeseca, računajući od trenutka predaje ponude. Ukoliko ponuđač ne dostavi dokaz preferencijalni tretman domaćeg se ne primjenjuje.

 

29. Ograničenja

Ponuđač kojem je dodjeljen ugovor o javnoj nabavci nema pravo zapošljavati, u svrhu izvršenja ugovora o javnoj nabavci, fizička ili pravna lica koja su učestvovala u pripremi tenderske dokumentacije ili su bila u svojstvu člana ili stručnog lica koje je angažovala komisija za javne nabavke, najmanje šest mjeseci po zaključenju ugovora, odnosno od početka realizacije ugovora.

 

DODATNE INFORMACIJE

30. Trošak ponude i preuzimanje tenderske dokumentacije

Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač. Tenderska dokumentacija može se preuzeti na sljedeći način:

- na web stranici ministarstva sigurnosti www.msb.gov.ba

- putem e- pošte: adresa:

munib.isakovic@msb.gov.ba; nevena.maletic@msb.gov.ba

 

31. Plaćanje robe

Plaćanje izabranom ponuđaču će se vršiti tako što se po zaključenju ugovora plaća avans u vrijednosti 50% iznosa navedenog u ugovoru na žiro račun ponuđača, a preostalih 50% u roku od 7 (sedam) dana nakon kompletne isporuke opreme i dostave zapisnika komisije o uredno izvršenoj isporuci opreme.

 

32. Povjerljivost dokumentacije privrednih subjekata

Ponuđači koji dostavljaju ponude koje sadrže određene podatke koji su povjerljivi, dužni su uz navođenje povjerljivih podataka navesti i pravni osnov po kom se ti podaci smatraju povjerljivim. Podaci koji se ni u kojem slučaju ne mogu smatrati povjerljivim su:

a)         ukupne i pojedinačne cijene iskazane u ponudi;

b)         predmet nabavke, odnosno ponuđena roba, usluga ili rad od koje zavisi poređenje s tehničkom specifikacijom i ocjena da je ponuda u skladu sa zahtjevima iz tehničke specifikacije;

c)         dokazi o ličnoj situaciji ponuđača (u smislu odredbi čl. 45.-51. Zakona).

 

33. Izmjena, dopuna i povlačenje ponuda

Do isteka roka za prijem ponuda, ponuđač može svoju ponudu izmijeniti ili dopuniti i to da u posebnoj koverti, na isti način navede sve podatke sadržane u tački 14. tenderske dokumentacije, i to:

 

NAZIV UGOVORNOG ORGANA Ministarstvo sigurnosti BiH

ADRESA UGOVORNOG ORGANA (ulica i broj) Trg BiH 1 71000 Sarajevo

IZMJENA/DOPUNA PONUDE ZA NABAVKU OPREME ZA ZAŠTITU GRANICE „NE OTVARAJ"

Na zadnjoj strani koverte ponuđač je dužan navesti sljedeće: Naziv i adresa ponuđača/grupe ponuđača

Ponuđač može do isteka roka za prijem ponuda odustati od svoje ponude, tako da dostavi pisanu izjavu da odustaje od ponude, uz obavezno navođenje predmeta nabavke i broja nabavke, i to najkasnije do isteka roka za prijem ponuda.

Ponuda se ne može mijenjati, dopunjavati, niti povući nakon isteka roka za prijem ponuda.

 

34. Neprirodno niska ponuđena cijena

U slučaju da Ugovorni organ sumnja da se radi o neprirodno niskoj cijeni ponude, ima mogućnost da provjeri cijene, u skladu s odredbama Uputstva o načinu pripreme modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH", broj: 90/14), te zatraži pismeno pojašnjenje ponuđača u pogledu neprirodno niske cijene ponude.

Po prijemu obrazloženja neprirodno niske cijene ponude, odluku će donijeti Ugovorni organ i o tome obavijestiti ponuđača u pismenom obliku.

U slučaju da ponuđač odbije dati pismeno obrazloženje ili dostavi obrazloženje iz kojeg se ne može utvrditi da će ponuđač biti u mogućnosti isporučiti robu/pružiti uslugu/izvesti radove po toj cijeni, Ugovorni organ takvu ponudu može odbiti.

 

35. Pouka o pravnom lijeku

Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa, u roku od 10 dana od dana preuzimanja tenderske dokumentacije.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: